تحصیلی

مطلب علمی

تحصیلی

مطلب علمی

انتشار مطالب تحصیلی و خانواده

  • ۰
  • ۰

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری 99

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۹

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

سازمان سنجش آموزش کشور برای جلوگیری از ایجاد اشتباه و کاهش خطا در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری یک فرم پیش نویس را در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری قرار داده است و به همه ی داوطلبان توصیه کرده است که پیش از اقدام به ثبت نام ابتدا این فرم را تکمیل نمایند و پس از آن می توانند ثبت نام اصلی را انجام دهند.

با این وجود برخی از متقاضیانی که به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی دچار اشتباه یا خطا در تکمیل فرم اینترنتی شده اند می توانند نسبت به اصلاح اطلاعات خود در بازه زمانی  مشخص شده توسط سازمان سنجش اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات آزمون دکتری سراسری و آزاد ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۹۹

با توجه به آنکه صحت اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام بسیار مهم است ، داوطلب باید در درج اطلاعات دقت و توجه کافی داشته باشد اما چنانچه داوطلبی به دلایل مختلف برخی از اطلاعات را اشتباه درج کرده باشد ، سازمان سنجش این امکان را فراهم ساخنه است تا نسبت به اصلاح آن ها اقدام نماید. پس از پایان مهلت ثبت نام آزمون دکتری سال ۹۹ که از تاریخ ۶ الی ۱۲ آذر ماه می باشد مهلت مجددی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری برای داوطلبان در نظر گرفته می شود که در این زمان می توان علاوه بر انجام ثبت نام جدید برای داوطلبان جامانده از ثبت نام ، اطلاعات ثبت نامی را نیز ویرایش کرد.

علاوه بر آنکه در زمان تمدید مهلت ثبت نام می توان اطلاعات را ویرایش کرد ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان فراهم است و به طور کلی در سه زمان داوطلبان می توانند در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند :

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۹۹

نحوه ویرایش اطلاعات در مهلت مجدد ثبت نام

برای ویرایش اطلاعات باید پس از وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از منوی سمت راست بر روی گزینه “دکتری تخصصی” کلیک کنید و سپس مطابق تصویر زیر عبارت “ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دکتری (ph.d) سال ۱۳۹۹” کلیک کنید.

پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام ، عبارت “ویرایش اطلاعات” را از منوی سمت راست سایت انتخاب کنید.

حال اطلاعات خود را که شامل شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام می باشد را وارد کنید تا بتوانید فرم ثبت نامی خود را دریافت نمایید. پس از تصحیح اطلاعات اشتباه در فرم حتما یکبار دیگر آن را کنترل کنید و سپس تایید نمایید.

نکته : چنانچه شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اید ، می توانید از طریق ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آن ها را بازیابی کنید. برای اطلاع از نحوه ثبت و ارسال درخواست در سازمان سنجش بر روی لینک کلیک کنید.

توجه داشته باشید که شما تا آخرین روز در نظر گرفته برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات فرصت دارید با مراجعه به سایت سنجش فرم ثبت نامی خود را بررسی و تصحیح نمایید و برای ویرایش اطلاعات نیازی به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری و خرید کارت اعتباری ثبت نام نمی باشد.

نحوه ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دو روش برای ویرایش اطلاعات وجود دارد ؛ روش اول از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و روش دوم نیز از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها.

ویرایش اطلاعاتی هم چون نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، معدل مقطع کارشناسی ، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ، معدل مقطع کارشناسی ارشد ، تاریخ فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد ، موسسه فارغ‌ التحصیلی کارشناسی‌ ارشد ، هیات علمی ( مربی ، آموزشی ، رسمی و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی )وجود دارد به صورت زیر انجام می گیرد :

مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب گزینه “دکتری تخصصی” از منوی سمت راست سایت

 

دریافت کارت ورود به جلسه از طریق کلیک بر روی لینک فعال شده “کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی ۹۹”

پس از بررسی کارت چنانچه هر یک از موارد درج شده بر روی آن اشتباه باشد ، می توانید بر روی لینک “ویرایش اطلاعات کارت” کلیک کنید تا تصویری مانند زیر ایحاد شود :

تمام موارد را با دقت درج کنید و پس از وارد کردن کدامنیتی با کلیک بر روی عبارت ثبت اطلاعات ، موارد درج شده را ذخیره کنید. بنابراین در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اطلاعات زیر قابل ویرایش هستند :

  • نام و نام خانوادگی
  • سال تولد ، شماره شناسنامه و کدملی
  • کدملی
  • معدل مقطع کارشناسی
  • تاریخ و کد موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی
  • معدل مقطع کارشناسی ارشد
  • تاریخ و کد موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد

ویرایش سایر اطلاعات که شامل جنسیت ، نوع معلولیت ، عکس و زبان خارجی می باشد فقط از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر است و آدرس دقیق باجه های رفع نقص همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه از طریق سایت سنجش برای داوطلبان قابل مشاهده خواهد بود.

سوالات متدوال داوطلبان 

۱٫ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری آزاد از چه سایتی انجام می گیرد ؟

برای ویرایش اطلاعات آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمود.

۲٫زمان ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ۹۹ چه تاریخی است ؟

به طور معمول پس از پایان مهلت ثبت نام زمان مجددی برای ویرایش اطلاعات در نظر گرفته می شود علاوه بر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز می توان برخی از اطلاعات را ویرایش کرد.

۳٫آیا امکان ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد ؟

داوطلبانی که در زمان ثبت نام اولیه معدل خود را اشتباه درج کرده اند ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانند آن را اطلاح نمایند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۹

با مشاوران گروه الومشاوره از تلفن ثابت بدون کد و صفر با شماره زیر تماس بگیرید

9099072958

پاسخگویی از 9 صبح تا 9 شب حتی ایام تعطیل

 

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درمیان بگذارید … 

منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۹

شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان پزشکی - آیا خرید صندلی پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است؟ - معرفی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور -شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان -  نحوه و ثبت ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش - ثبت نام بورسیه تحصیلی - شرایط و زمان بندی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی - ثبت نام دانشگاه بقیه الله - شرایط رشته های پیراپزشکی بدون آزمون کاردانی - راهنمای ثبت نام دانشگاه سراسری - دانشگاه افسری ارتش - کنکور سراسری زبان - کنکور سراسری تجربی - محرومیت از کنکور سراسری -  کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ - تاثیر سهمیه ایثارگران ۵ درصدی در کنکور سراسری -محرومیت از کنکور سراسری - کنکور سراسری هنر -  ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد -  دریافت کد ایثارگری ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری - نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری -
 

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • ساناز سعیدی نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی